Wednesday, December 15, 2010

Contest Kenangan Terindah


Wahh..penat nya nak pilih gambar yang terbaik nak sertai contest kenangan terindah..Well,aku ni memang giler bergambar..terlalu banyak gambar sampai aku tak tahu nak pilih gambar mana..:>..hehehe..Macam mamma aku cakap suka sangat bergambar tapi tak pernah nak cuci..hihihi~~Aku tak ingat bila gambar ni diambil tapi yang pasti diambil ketika kami tengah 'jobless' a.k.a menunggu result Spm..hahahaha..Jadi kerja kami lepak,lepak..makan,makan..ambil gambar paling penting..hahahah...aku paling tak suka pegang kamera ambil gambar orang sebab aku nak gambar aku ada di dalam setiap snap..hehehehhe..

*Saya tahu pasal contest ni dari kawan saya..Bila saya tengah tulis entry ni dia belum buat lagi jadi saya tag dia..hehheeh
+

2 comments:

  1. Dear.. Ni entri utk join contest ker?
    Erk.. banner utk contest xde pon dlm entri n side bar? try tgk peserta lain punya entri ok.. utk rujukan..^__^

    ReplyDelete
  2. tengs tag me. sile rujuk kat ai punye ok dolls. http://officiallyours.blogspot.com/2010/12/contest-kenangan-terindah-2010.html

    ReplyDelete