Wednesday, January 5, 2011

Saya Mesti Berubah Jadi Budak Rajin Tapi Tetap Gedik...hahahahha~~

Oh..aku nak jadi budak rajin...ada tak kiamat berlaku bila aku jadi budak rajin..lalalala~~tak kan..tahun ini aku bakal menduduki exam penting..Menjelang beberapa bulan lagi..Dan ini satu-satu nya peluang terakhir aku nak masuk Universiti..jadi saya kena ambil peluang ni..Malah jer aku selalu cakap saya harus rajin sejak dari dulu tapi hampeh,malas juga jadi nya..tapi sekarang aku kena benar-benar rajin...Kalau aku tak rajin apa aku dapat kan??Tak ada apa2...Aku pun nak ibu bapa saya bangga..Ada anak dia masuk U lah orang kampung aku cakap..Eh,si gedik tu masuk U lah orang-orang kampung cakap..best nyer...sapa bangga??atuk ku juga..hahaha~~aku pun nak belajar berdikari..Di samping tu,aku nak cari pakwe jauh..hahhahhaha..tak iklas nya tujuan tu..lalalala~~Aku harap dapat kurang kan sakit M aku yang sangat tak berapa parah...
Bila aku masih di Lower 6 dulu,Kalau cikgu bagi kerja rumah hari Rabu dan suruh hantar minggu depan,aku siapkan on Sunday evening..itu pun kalau siap..malas tak aku...mesti ada yang macam aku..
Kadang-kadang tu aku tak siapkan langsung...
Kadang-kadang aku hantar tak tepat masa...
Kadang-kadang aku tak ada benda nak buat pun aku tak nak belajar..aku lebih selesa duduk dan tak buat apa-apa daripada aku belajar...
Hoii..cecille..
Kaw kena berubah tau...
OK2..aku try berubah...
Last not least,aku post ni bukan sebab nak tunjuk aku dah rajin...bila aku malas nanti aku baca kembali supaya aku rajin semula..lalalalalala..all the best..:)
Btw,mulanya aku frust tak dapat satu kelas dengan my superb fella,Jracy Jampo sebab aku rasa tak dapat fit in dengan dia orang..tapi it totally wrong..Kami macam satu keluarga..Aku berpindah kelas tapi aliran tetap sama sebab kelas kita orang dulu tersangat lah padat...
P/S:Jracy, walaupun kita berjauhan dan tak sekelas lagi,awak buat lah yang terbaik di kelas sebelah ok..rindu2 tu jenguk lah I dekat sebelah..lalalala~~Kami tak sama kelas pun angkara tutt..tu lah jangan mulut murai sangat..hahaha~~tapi tak apa itu untuk kebaikan kami berdua..gud luck bbe and my classmates..lalala~~


Eh,tahniah cille..kau dah berjaya..wahh..berapa nya aku kelak..doakan aku berjaya..~~

No comments:

Post a Comment