Tuesday, February 8, 2011

Saya Sekarang Benci Perkataan CUTI!!!

Saya sekarang benci perkataan CUTI sesangat.. Kenapa perlu CUTI??? Sejak setahun yang lepas saya agak anti mendengar perkataan CUTI.. Tau tak kenapa??Ada tak korang ambik kesah..?? Euww... Mestila takda kan kan...?? Takpe..takpe...Biar saya saja yang tahu... Saya memang enjoy bila CUTI sebab saya boleh pergi vacay..wah..Bertuahnya saya kan kan...Saya pergi berparty dengan kawan-kawan saya dengan sepuas-puasnya kerana pada waktu sekolah masa saya dan kebebasan saya agak terhad untuk berparty.. Tapi enjoy tu sementara bila CUTI..pasti 100% masalah akan timbul selepas bergembira sakan.....:(

TAU TAK KENAPA SAYA BENCI CUTI SANGAT-SANGAT???!!!
kerana semasa CUTI akan timbul MASALAH....masalah yang BESAR...hai MASALAH boleh tak awak tak payah timbul-timbul. Takpa.. Saya sabar.. Dan terus bersabar.. Saya sentiasa memuaskan hati semua pihak.. Saya terpaksa jaga ramai perasaan orang lain.. Tapi saya siapa pulak nak puaskan hati saya, nak jaga perasaan saya.. Takpa.. Sabar jer lah.. Nanti saya akan pergi, pergi jauh bila tiba masa nya... Dan bila saya dah pergi, saya pasti menunggu masa yang lama untuk kembali lagi...

NABES~~NABES~~NABES~~
Cuti pertengahan penggal akan muncul Mac..Masalah apa akan timbul..Kita tunggu dan lihat..~~:(

No comments:

Post a Comment