Sunday, March 20, 2011

Aku Yang Dah Lama Menyepi

Hello..Lama juga aku dah menyepi dari memblogging..Aku frust menonggeng sebab aku dah broke up dengan kekasih hati tu sebab aku tak mengonlinekan diri dan berblogging..hahahahaha..~~~Tipu jer tu...Aku malas nak update kerana takda apa-apa yang menarik nak diceritakan di blog aku yang merah menyala ini..Lagipun aku try tak nak on9 memandangkan nak exam..30% hampir tak tergoda mendengar rayuan mengonlinekan diri...Aku takda cerita menarik yang nak dishare disini..Yang pasti aku nak share aku terlalu cool pada perpisahan kami yang kali ke berapa...Aku dah tak ingat kali yang ke berapa dan broke up disebabkan masalah yang sama...OK2..Aku taknak panjangkan cerita dan taknak cakap-cakap pasal awak lagi..Jom buka buku baru..Taknak benci membenci dan sedih-sedih...Saya sedang menjalani hidup saya yang single dengan penuh kegembiraan..lalalalala~~OK..Taknak jiwang lagi..

Baik saya ceritakan saat-saat manis saya bercuti ke Paris pada cuti pertengahan penggal Mac ini..lalalalla..Tipu jer...Saya pergi Sibu jer..Saya pergi shopping baju banyak-banyak tanpa pengetahuan ibu saya....Betapa bahagia menghabiskan duit tanpa ditemani ibu saya...lalalalala...Saya dan kaum kerabat keluarga mengadakan family gathering sempena kazen saya akan melanjutkan pelajarannya ke Jepun tidak lama lagi..Tahniah~~Tahniah..~~Tapi penerbangan dia ke sana telah didelay kerana masalah Tsunami dan seangkatan dengan nya...

Then, balik Kapit lagi..Yeayyy..hair make over with my best friend..Jcy..~~

OK..malas nak story-menstory..Family gathering takda gambar sebab tertinggal di kamera aunty di sibu..Sila nikmati gambar saya dan kengkawan saya picnic..~~



Rambut baru saya..tadaaa...~~






No comments:

Post a Comment