Tuesday, May 17, 2011

Hari-hari yang busy

Semakin hari semakin sayang..

Okay-okay intro aje lah tu... Hari ini cuti Hari Wesak, so tak pergi sekolah dan mata masih nak membuta lagi... Ini lah perangai anak dara idaman semua mak-mak dan bapa-bapa mentua sedunia.. hahahahahaha~~

Semalam adalah sambutan Hari Guru di sekolah saya dan belum terlambat lagi nak ucap Selamat Hari Guru kepada guru-guru yang aku sayangi sekalian.. Ngenge..~~ Semalam aku tak sempat nak tergedik mengucapkan hari guru buat mereka sebab aku tengah busy memasak di bilik ERT.. Aku tengah bengang sebab diaorang letak di AJK MASAKAN... hahahhaha.. Sebenarnya aku suka sangat-sangat jadi AJK MASAKAN.. Nak tahu kenapa, lu pikir sendiri dan rasakan pengalaman sendiri....

Sehari sebelum hari guru berlangsung, aku dan 6 orang rakan aku tergedik-gedik bersama 2 orang guru membuat kek untuk dimakan para guru keesokan harinya.. Aku pun tak tahu nama kek tu.. Nanti korang tengok sendiri gambar kek yang diupload.. Okay-okay.. Aku rasa aku pandai buat kek kacang jer.. lalalalala..

Gawai semakin dekat.. 2 minggu lagi nak gawai.. Yang happy nya semua family dapat pulang ke kampung kecuali kazen ku, Browny tak dapat nak balik sebab dia berada di Jepun.. Oh..ya.. kau tolong tengok jer la kek sedap yang di makan kita orang, ya cuzzie.. Yang happy juga, dapat jumpa 2 orang kazen saya yang memang dah 4 tahun lebih tak berjumpa...ngengenge..~~

Okay-okay..lepas ni biarkan gambar bercerita..

p/s: Nervous sangat2 tunggu result tu sampai aku terbawa-bawa dalam mimpi..~~


Aku bagi felt-felt ni khas untuk cikgu perempuan.. Nak bagi cikgu lelaki malu pulak rasanya..ngengege..
Sila abaikan benda di belakang.. aku bagi origami-origami ini untuk cikgu lelaki dan cikgu perempuan..~~
Tadaa.. Aku pun tak tahu nama kek ini, lorh.. Hitam semacam tapi sedap..
Jom makan..

No comments:

Post a Comment