Sunday, November 27, 2011

Kenangan Semalam

Shalom dan selamat hari minggu.. :) 

Sudah seminggu keberadaan di rumah. Seminggu la kunun.. Ngengenge..
Seminggu keberadaan di kampung halaman, belum lagi aku outing dengan kawan-kawan ku.. 
Ada yang masih kuliah, ada yang masih tengah menghadapi STPM.. Sabar jer la .. Dan aku rasa cuma pelajar MAKTAB saja yang tengah bercuti sekarang..
DAN hal ini menyebabkan aku TERSANGAT rindu dengan kenangan lalu.. Di waktu kami tengah glamer.. Hahahahaha ( Acah jer )..
Aku mula membuka album yang mengandungi gambar-gambar lama.. Manisnya dulu-dulu masa sekolah menengah.. Arghh.. Rindunya aku pada semua kenangan itu.. Semua kenangan menerjah kembali..
Suka duka dan pahit manis bersama mereka.. Bersama-sama berperang untuk mendapatkan yang terbaik..
Kini, kami membawa haluan masing-masing.. Dan dalam kalangan kami belum ada yang sudah mendapat title SUAMI/ISTERI orang.. ngengengenge.. :) :) Siapa orang pertama?? Jom tengok gambar-gambar..  :) :)



Aku rindu nak outing sama kau dua..~~


Sewaktu Sweet 16 aku dulu.. Hehehhe


Aku suka part ini.. :) :)


Kita bersama mengejar mimpi.. :) Dan status kami menggangur sewaktu ini.. :)


Sewaktu sweet 16 aku.. No hard feeling.. Dia kawan baik..
Saja nak post gambar ni.. Ngengenge..

No comments:

Post a Comment