Wednesday, November 23, 2011

PPISMP BM SEM 1


Shalom dan berjumpa lagi.. :) :)

 Aku terasa sanngat bosan berada di bilik seorang diri. Alangkah bagus apabila di rumah. Perlu kah menyesal?? Usah risau. Aku sepatutnya menghabiskan masa di sini sebaik nya.

Okayy.. Aku nak memperkenalkan rakan-rakan kelas aku di IPG Keningau.
PPISMP BM SEM 1 Jun diterajui 21 kuntum bunga dan 9 ekor kumbang.. Vogue tak kelas aku ni?? 
Hahahahaha.. 

Kami PPISMP BM diterajui oleh

9 ekor kumbang terdiri :

Aziz 
Brian 
Calventino
Edwin 
Faizal
Hilfi 
Hanafi
Khairul
Razzief

21 kuntum bunga terdiri :
 Amalina
Ayu
Asanisan
Berenda
Cecelia
Chang
Effie
Lee San
Georcey
Jacq
Maria
Hayati
Zierah
Shikin
Voo
Alice
Lidia
Nona
Ros
Zakiah
Pink

Aku nak describe setiap orang tapi aku tak mampu. Tapi aku sangat sayang sama kamu semua. Sejujurnya semua baik-baik dan cute-cute semua walau kadang-kadang tu ada yang selalu emo dan mood swings selalu. Poning kepala den.. ~~ Vogue.. ~~

Mari sama-sama tengok gambar aku dan rakan kelas aku semasa makan malam tahunan yang diadakan di Hotel Juta Keningau. :) Dan bersama tutor tersayang.. :) :)






Tutor tersayang, Puan Rodzita

1 comment: